Κυριακή 18 Απριλίου 2010

True Fiction from India - issue #03

True Fiction from India
Κείμενο. Ευθύμιος Kosemund Σανίδης

Σ’ αρέσει η παθητική Yoga; Οι περισσότεροι τη ξέρουν ως
Full Body Thai Massage. Ακου τώρα λοιπόν το ανέκδοτο
με τον Ελληνόγερμανό, την Αυστραλίδα και τον Φιλιππινέζο
(στην Bangkok), η αλλιώς “Τρέχα Ταυτίσου”...
Ανοίγεις την πόρτα κάτω απ’ την NEON επιγραφή. Πληρώνεις, ανταλλάσσεις παπούτσια με παντόφλες, κάθεσαι, περιμένεις. Περιμένεις. Να ‘τες όμως! Ρομποτάκια-
άσχημες-πρόωρα ηλικιωμένα γυναίκες (απ’ τό απάνθρωπο
ωράριο; Ο Sir Thomas More στην “Ευ”τοπία του μιλούσε
για εξάωρο το 1515) έρχονται να σχηματίσουμε ζευγάρια
αλλα όχι για Waltz. Αυτές διαλέγουν εμάς - την Alana, τον
Gringo και εμενα - και όχι το αντίστροφο. Ανεβαίνουμε τη
μεγάλη ξύλινη σκάλα και χωρίζουμε, ο καθένας στο γυμνό
του δωμάτιο. Κουρτίνες για τοίχοι, το στρώμα στο πάτωμα.
Φοράω τα νέα μου ρούχα, μια πιτζάμα. Μπαίνει, ξαπλώνω.

Κάθεται στην πλάτη μου, ξεκινάει τη δουλειά της. Νιώθω
αμήχανα αλλα αρχίζω να γαργαλιέμαι, συνωμοτώντας
με τη τύχη μου, το παλιό καλο μου ταρό ξεπλένει την
αμηχανία μου. Ίσως ξέρει. Ίσως...
Κλείνω τα ματια μου μετουσιώνοντας με σε τυφλό Samurai
της Μεσαιωνικής Ιαπωνίας, σε ινκόγκνιτο Shogun