Κυριακή 18 Απριλίου 2010

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΣΜΗΜΑ…. - issue #03

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΣΜΗΜΑ….
Κείμενο. Ιωάννα Αναγνωστίδου (Στυλίστρια)

Πριν δυο χρόνια άρχισα να συνειδητοποιώ πως
δεν μπορώ να αποχωριστώ τις κούκλες μου, τα κόμικς, και
φυσικά τη συλλογή αυτοκόλλητων μου..
Ξέχασα να μεγαλώσω θα έλεγα, έτσι λοιπόν ξεκίνησα να
κατασκευάζω κοσμήματα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια,
για να ικανοποιήσω την ανάγκη μου η μάλλον την τάση
παλιμπαιδισμού που με είχε περιβάλει!

Κουμπιά μεγάλα από παιδικά φορέματα έγιναν καρφίτσες,
λουκετάκια από το ημερολόγιο που τα φύλλα του καθώς
το άνοιγες μύριζαν βανίλια έγιναν μενταγιόν, γόμες από
το δημοτικό με ζωάκια, φιογκάκια, τσιμπιδάκια έγιναν τα
αξεσουάρ μου!!

Αυτοκόλλητα της αγαπημένης μου candy-candy ταίριαξαν
ακριβώς επάνω στα κουμπιά μου. Η Ηello Kitty και ο κύριος
playmobile διακοσμήθηκαν με swarovski,
οι φιόγκοι μεγάλωσαν και κάθισαν επάνω σε βραχιόλια και
κοκαλάκια! Όμως να μη ξεχάσω να πω πως χρησιμοποίησα
πέρλες και strass (της μαμάς) έτσι για να
γίνουν λίγο πιο αστραφτερα.. Χμμμ.. και
λίγη χρυσόσκονη καλή είναι!!
Με τη δύναμη των αστεριών, του
φεγγαριού και της Sailor moon ορκίζομαι
πως δεν θα πάψω να αγαπώ τα παιχνίδια
με τα οποία μεγάλωσα!! Δεν δέχομαι πως
πια δεν γίνεται να παίζω με τις Barbie,
τα playmobile, και τα αυτοκόλλητα…

Αρνουμαι!
Έτσι και εγώ βρήκα τρόπο να τα φοράω,
να τα βλέπω καθημερινά κάνοντας τα
κοσμήματα..!! Αν και εσείς αγαπάτε τα
παιχνίδια επικοινωνήστε μαζί μου!
Μια μικρή Κυρία παίζει και ψάχνει
αφορμή να ομορφύνει το κόσμο γύρω της.
κάνοντας τον πιο αθώο, πιο γλυκό, όπως
τα παραμύθια...Επόμενη στάση Αττική..
οοοpss!...Eφτασα!! Θα σταματήσω να
γράφω και θα σας μιλήσω μέσω της
εικόνας...