Κυριακή 18 Απριλίου 2010

interview with dj Yahel - issue #04

dj Yahel
Συνέντευξη. Οδυσσέας Πανιεράκης

Το νούμερο 28 στην παγκόσμια κατάταξη
των DJ’s, ο Yahel, μίλησε αποκλειστικά στο Urban Style για τα σχέδιά, τις εμπειρίες και τις σκέψεις του. Ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης της Trance σκηνής που συνδιάζει τα βαθιά beat
και την ψυχεδέλεια της Goa προσφέροντας στον κόσμο μονάδικους ήχους.


Πες μας λίγα πράγματα για την προσωπική σου ιστορία
σαν μουσικός παραγωγός. 
 Προσωπικά επηρεάστηκα όπως πολλοί Ισραηλινοί παραγωγοί από την σκηνή της
Goa την δεκαετία του 90’. Ο ήχος γινόταν όλο και πιο
πολύ “της μόδας” και αυτό επειδή ήταν πολύ μπροστά σε
σχέση με τα μουσικά δεδομένα της εποχής. Μεγάλωσα
μιξάροντας στο δωμάτιό μου τραγούδια όπως το “pump
up the jams” και η Goa μου έδωσε το κάτι
παραπάνω που ζητούσα.
Ποιές επιρροές ανά τα χρόνια σε βοήθησαν να
εξελιχθείς πρός το καλύτερο;
 
Νωρίς στην καριέρα μου ήμουν επηρεασμένος από τον Martin Freeland ή αλλιώς
“Man with no name” και τους Astral Projection, αλλά
καθώς τα χρόνια περνούσαν έμαθα να συγκαταλέγω
όλα τα στύλ στις μουσικές μου. Από την Goa μέχρι και
την Progressive! Πάντα προσπαθώ να εξελίσσομαι σαν
καλλιτέχνης οπότε κάθε στιγμή που μπορώ να μάθω κάτι
καινούργιο ή να δοκιμάσω κάτι πρωτοποριακό δεν χάνω
την ευκαιρία.

Αποκάλυψέ μας κάποια μελλοντικά σου σχέδια...
Αυτήν την περίοδο δουλεύω το καινούργιο μου album.
Έχει μερικές πολύ καλές συνεργασίες.
Έχω έναν κιθαρίστα, τον Riko, ο οποίος παίζει σε μερικά
κομμάτια. Μπορείτε να ακούσετε ένα δείγμα στην σελίδα
μου στο myspace. Επίσης διασκεύασα ένα Βραζιλιάνικο
Pop κομμάτι και πιστεύω πως θα γίνει μεγάλη επιτυχία.
Υπήρξα πολύ απασχολημένος φέτος γι’ αυτό ελπίζω να
συνεχιστεί η επιτυχία μου σαν ανταμοιβή για την σκληρή
δουλεία.

Σημείωσε κάποιες σημαντικές συνεργασίες σου με
άλλους dj’s σε παγκόσμιο αλλά και τοπικό επίπεδο...
Έχω παίξει με τους Infected Mushroom αρκετές φορές. Επίσης
έχω δουλέψει με τον Tiesto και τον Armin Van Buuren.

Αυτές της μέρες εγώ, προσωπικά, βρίσκω τους συνεργάτες μου
και κατάφερα να δουλέψω με πολλούς Ισραηλινούς καλλιτέχνες
όπως ο Riko και οι Chakra αλλά και εκτός Ισραήλ με καλλιτέχνες
όπως τον DJ Akshai Sarin από την Ινδία.
Πιστεύεις πως οι δισκογραφικές εταιρείες είναι σημαντικές
για την προβολή ενός παραγωγού;
Με τον τρόπο που η
μουσική βιομηχανία αλλάζει, οι καλλιτέχνες καταφέρνουν να
αναλάβουν εξολοκλήρου την προώθηση τους, προσωπικά.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό για την νέα γενιά.
Το πρόβλημα είναι πως όταν συγκεντρώνεσαι στο να
“προμοτάρεις” τον εαυτό σου ξεχνάς ότι πρέπει να φτιάξεις
μουσική. Έκει είναι που το managment ή η δισκογραφική
είναι καλή γιατί μπορούν να αναλάβουν τη προώθηση και ο
καλλιτέχνης να συγκεντρωθεί μόνο στην τέχνη του.
Το Ισραήλ είναι μια χώρα με πολλά προβλήματα. Αυτή η
κατάσταση επηρεάζει την φαντασία σου;
 
Πραγματικά, όχι. Φτιάχνω μουσική για να κάνω τους ανθρώπους χαρούμενους,
να τους κάνω να χορεύουν. Μερικές φορές ανησυχώ για την
κατάσταση, σίγουρα ενδιαφέρομαι για τη χώρα μου, αλλά όταν
κάθομαι στο studio να φτιάξω μουσική κλείνω τον εαυτό μου
έξω από την πραγματικότητα και βυθίζομαι στην μουσική που
βρίσκεται μέσα μου.

Έχεις έρθει ποτέ στην Ελλάδα; Αν ναί, ποιά είναι η γνώμη
σου για το Ελληνικό κοινό;
 
Έχω έρθει στην Ελλάδα αλλά πρίν αρκετά χρόνια. Θυμάμαι είχα περάσει πολύ καλά! Είναι μια πανέμορφη χώρα με βαθιά κουλτούρα και υπέροχο
και ενθουσιώδη, σχεδόν τρελό κόσμο! Θα ήθελα πολύ να
ξανάρθω!

Κάνε μια αφιέρωση στους αναγνώστες μας... 
Ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σε όλη την καριέρα μου.. Να συνεχίσετε
να διαβάζετε το UrbanStyleMag! Αν θέλετε να με δείτε στην
Ελλάδα μπορείτε να μπείτε στο myspace μου και να με
ζητήσετε μέσω της υπηρεσίας eventful στην πόλη σας. Σας
υπόσχομαι πως έρχονται πολύ καλύτερες μουσικές! Για όλες
τις φάσεις! Ακόμαι και για σας τους “Urban” τύπους!