Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Ψηφιακή Δημιουργία - Σοφία Τσαγκαράκη issue #05, 2008

Σοφία Τσαγκαράκη
Ονομάζομαι Σοφία Τσαγκαράκη, γεννήθηκα και ζω στη Καβάλα. Εδώ και 7 χρόνια ασχολούμαι με τη γραφιστική.
Πέρα από τις λιγοστές γνώσεις που απέκτησα από την εκπαίδευση μου, η εργασία μου σε διάφορες θέσεις και κυρίως η προσωπική μου ενασχόληση με βοήθησαν να
αποκτήσω τη δική μου ταυτότητα στο χώρο, αν και ακόμα βρίσκομαι στα πρώτα στάδια καθώς επιδιώκω να είμαι σε εξέλιξη και να ανακαλύπτω νέες ιδέες. Τα προγράμματα που χρησιμοποιώ είναι: Adobe Photoshop και Corel Draw. Οι τεχνικές που μεταχειρίζομαι περιλαμβάνουν τη ψηφιακή ζωγραφική (digital paint), το κολλάζ, vector και το ελεύθερο σχέδιο (real paint).


Τις περισσότερες φορές το τελικό αποτέλεσμα είναι
ο συνδυασμός των παραπάνω τεχνικών – μια φόρμα
πειραματισμού με άλλα λόγια. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω
αρχίσει να ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία
και να αφηγούμαι μέσα από αυτή τη διαδικασία διάφορες
μικρές ιστορίες. Όπως μπορεί κάποιος να παρατηρήσει
κοιτάζοντας τα έργα μου, στα περισσότερα κυριαρχεί
το ατμοσφαιρικό στοιχείο, παρουσιάζοντας τη σκοτεινή
πλευρά των πραγμάτων μέσα από μια νέα οπτική.
Παράλληλα, πέρα από το να εργάζομαι για τη δημιουργία
εταιρικών ταυτοτήτων, αφισών, λογοτύπων, σταμπών
για ρούχα, εξώφυλλων cd και μακετών σε περιοδικά, τον
τελευταίο καιρό επιδίδομαι στη συγγραφή ενός επικού
παραμυθιού, το οποίο αποτελεί και πηγή έμπνευσης για
πολλά από τα μελλοντικά μου σχεδιαστικά έργα και με
το οποίο έχω ενθουσιαστεί !!